We zijn begonnen aan het oogsten van de knofloken!! Je kan ze nu per bol komen kopen (en ook zelf oogsten😁), vers van het land.
In de schaduw en goed geventileerd worden ze gedroogd. Dan zijn ze zeker zes maanden houdbaar. Als ze droog genoeg zijn (hou de website in de gaten) maken we ook knoflookvlechten, vorig jaar was dit een absolute hit. Tijdens openingstijden kan je dan je eigen vlecht maken, voor jezelf of als origineel cadeautje.


En mocht je zin hebben om een keertje mee te helpen in de tuin….er is altijd iets te doen. Stuur dan even een mailtje of kom gewoon langs.
Tot snel ziens in de tuin.
groet, Esther
